miercuri, 19 ianuarie 2011

Alerg in jurul lumii

Nu mai sunt atat de puternica . La prima rafala o sa cad , stea pierduta . Nu stiu daca mai pot , sau mai am motiv pentru a ma ridica de aici . Unde este aces 'aici' ? Nu stiu . Am cazut intr-o fractiune de secunda si nu pentru ca n-a fost cineva acolo sa ma tina , ci pentru ca mi-am facut-o cu mana mea . Am jucat atat de bine teatru incat nimeni nu a anticipat asta . Bravo mie ! Ma distrug singura ! De ce ? Pentru ca o merit . Pentru ca am fost indeajuns de proasta incat sa indepartez fix persoanele care nu meritau , pentru ca m-am pierdut incercand sa-mi ating visul ; repet : nu sa-l traiesc , ci doar sa il ating . Visele nu mor . Se sting , la fel ca stelele . Tu , stea pierduta .. cum ai trecut peste toate ? Cum reusesti ? Eu obisnuitam sa te invat , sa te ajut sa rezisti , acum , aparent nu ma pot invata si pe mine sa fac asta




















Am spus ceva gresit.
Am zambit cui nu trebuia.
Am dat sperante cuiva cui nu trebuia nici sa ii raspund.
Am fost acolo pentru cine nu merita.
Mi-am pus sufletul pe tava in fata tuturor.
De ce? Pentru ce? Nu mai fac asta. Eu sunt singura care pierde in final.

De la Februarie , pentru o stea pierduta .

Un comentariu:

  1. toti facem astfel de greseli si multi dintre noi, am indepartat de langa noi persoanele dragi sau ne-am pierdut pe drum incercand sa facem un lucru anume. dar trebuie sa te ridici si sa iti continui drumul, dar cu lectia invatata!

    RăspundețiȘtergere