sâmbătă, 12 februarie 2011

Ultimul vers , ultima clipa , prima lacrima

Acum platesc pentru greselile din trecut . Platesc cu lacrimi , si , Doamne cat dor . Ma doare tot ce face , si mai ales ceea ce nu face . Nu-mi mai spune nici macar "Buna" .. Imi e dor de el ; groaznic , si ma doare .. groaznic de tare ..
Vreau sa renunt la tot . N-o sa spun ca nu mai pot sa continui , pentru ca as minti . Pot , dar nu mai vad rostu` .
Mi s-a facut frig si aparent nimic nu ma mai incalzeste . Ascult nenorocita aia de melodie care a marcat momentu in care a facut lucrul care a ajuns sa ma schimbe in halul asta .
Si .. asa ma iubesti tu pe mine ? Facandu-mi rau ? Distrugandu-ma ?
Ascult in prostie ultimul vers .. incerc sa-mi amintesc ultima clipa .. si .. apare prima lacrima .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu